dissabte, 3 de juny del 2017

EN MARXA... DARRERS PREPARATIUS



Estic molt entusiasmat, és una cosa nova.
Tinc nervis, no sé què passarà...
Estic molt emocionat, haurem de caminar cada dia!
Tinc ganes de sentir el castellà que parlen per allà i parlar-ho.
Vull sentir l’alleujament d’arribar a l’alberg.
Jo espero descobrir més històries del Camino.
Vull que plogui!!!!
Caminar, caminar, caminar, caminar i caminar.
A mi m’agradarà explicar als pares les coses que passen en el Camino.
Tot seran experiències diferents.
A mi em sembla que comencem una gran aventura.
És com moltes excursions de molts dies sense els pares.
Serà maco caminar i trobar gent que també ho està fent i parlar amb ells.



Amb aquest pensaments,  la calidesa del comiat que ens han fet per sorpresa els de 4t i 5è (estaven amagats! Nosaltres que pensàvem que ja no ens ho farien...) , la motxilla a punt (pot ser encara la podem revisar i treure alguna coseta, després ho agrairem!), tot el menjar del primer dia ben pensat, ja frisem per trobar-nos el dilluns 5 de juny a 2/4 de 10 a la Renfe de Manresa i agafar el primer tren cap a Barcelona.

Buen Camino!  Utreia!

Ep! Darrer avís: tallar i repassar molt bé les ungles dels peus perquè no ens facin mal amb tantes hores de caminada.